Torsdag

Heej:)
Vad gör alla?
Idag var en jobbig dag i skolan, började 8.15 och slutade 16.00
Första lektionen idag var svenska, där gjorde vi först något test, sen läste vi nån bok :P
Sen matte, där jobbade vi i boken, jobbade ganska bra tycker jag.
Språk: gjorde massa saker, sen fick vi ganska många glosor te nästa vecka.
Lunch: Ost och skinksallad, var gott faktiskt! :)
Idrott: Först nån kullsak, man skulle springa och skydda sig med en matta typ:P, som man skulle vara 3 lr 4 på. Jag amanda ruby o matilda var! :)
haha, faan alla killar bombaderade oss med bollar!:P
Sen NO: Gick igenom massa frågor.
Hemkunskap: Vi gjorde couscousgratäng, haha smakade nada! :P
Sen gick jag hem med Malin:)
Nu har jag ätit , elr för 2 timmar sen typ:P
plättar(mee love)
Nu ska jag fixa lite saker:)
Bloggar imorn! :)
Då ska jag berätta en sak som händer i helgen:)

LOOOOVEE/ Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0