torsdag

Hej.
Vad gör alla? :P
jag kom nyss hem från skolan, eller  för typ 40 min sen.
Först hade vi svenska, skrev klart recensionen, och fick en bok som vi ska ha läst ut till den 14 oktober tror jag det var.
Sen matte, jobbade vi i boken.
Språk: Läxförhör, gick ganska bra, sen skrev han upp nåra ramser på tavlan typ och så fick vi sluta 25 min tidigare! :)
Lunch: Nån soppa med kött i, smakade sådär
Idrott: Orientering, jag,Amanda och Matilda gick runt o svara på frågor som stog på kartorna vi fick.
NO: Gick igenom nytt kapitel och gjorde några frågor och sen fick vi sluta.

Efter skolan gick jag hem och nu gör jag inte mycket. Har precis ätit en bulle:)
ska kolla på tv ett tag nu tror jag:P

LOOOVEE/ jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0