SÖNDAG

Heej.
Haha, nu har jag bestämt mig att jag ska försöka blogga varje dag! :)
Så här har min helg sett ut

Fredag: Först skolan, sen efter skolan åkte jag hem och åt lite, var ashungrig! :P
Vid typ 4 var jag med Helena;) vi snackade lite gossip :P
Sen gick jag in o åt och hon gick in till sig. Vi bor ju grannar så vi bor ju jättenära varann.
På kvällen var jag oxå med henne ett tag till Jossan och en annan kom, då skulle dom åka till stan.

Lördag: vaknade vid typ halv 10, åt o kollade på tv.
Sen åkte jag te mormor o morfar me fam o var där ett tag o fixade lite saker.
På kvällen kollade jag på tv, och käkade chips o sånt:P

Söndag: vaknade vid 10 och åt frulle o kollade tv.
Har ont i halsen idag oxå:( vill inte bli sjuk!
Idag har jag träning oxå, sen ska jag bara ta det lugnt.
Nu ska jag äta lunch typ:P

Bloggar imorn tror jag! :)


LOOOVE/ jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0