saturday

Heej!
Igår kväll efter att jag ätit så var jag med Helena, vi pratade gossip snack.
Sen så fixade hon sig och vid typ halv 9 kom hennes kompis Arkan i hans bil och vi åkte till konsum och handlade godis, chips och läsk! :P
Sen när vi kom hem så åkte han o Helena iväg , och precis när jag kommit in så ringer Rebecca och undrar om vi kan vara ett tag.
Så vid halv 10 går jag ut och e med henne ett tag, :)
och vid typ 10 kom Ken oxå ut( det är Helenas låtsasbrorsa) och så var han med mig och Rebecca till halv 12 typ:P
Då gick alla in till sig, jag kollade på tv och smsade med Rebecca! ;)
Hehe, vi gjorde inte så mkt igår, pratade mest och umgicks med varandra!:)
Idag så vaknade jag vid 9 och kollade på tv, nu har jag duschat och fixat mig, och om kanske 1 timme ska jag åka till farmor och farfar och gå på kräftskiva! :)
Nu ska jag bara fixa det sista, sen ska jag äta lite tror jag:P
Bloggar kanske ikväll,
LOOOVEE/ Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0