Helg

Idag var skolan som vanligt.
Först No, sen musik, där fick vi kolla på nån Michael Jackson film, för dom håller tydligen på med elen i musiksalen.
Sen lunch. Då fanns det kvar ost o skinksallad från igår så det tog jag! :P
Sen åkte vi , 2 klasser och kollade på teater.
Den handlade om mobbning.
Vi var sammanlagt 3 klasser där o kollade, och jag och en annan tjej satt breve varann o så satt det nåra killar från en annan skola bakom oss,o dom var as jobbiga! höll på med mig och Emma hela tiden!
När teatern va slut gick jag och nåra till runt i centrum till 3. Nu är jag hemma och ska äta om en stund, eftersom brorsan ska iväg( min riktiga brorsa!:P)
Ikväll vet jag itne vad som händer.

Imorn ska jag + familj till farmor och farfar och typ fira honom, för han fyllde år förut. och vi kommer sova där, så jag kommer inte kunna blogga i helgen tror jag, för på söndag 12.15 ska jag , pappa , bror, och farfar kolla på DJURGÅRDEN- BROMMAPOJKARNA ! :D



 trogen djurgårdare! :)

LOOOVEE/ Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0