Ska börja blogga igen!

Hej.
Nu var det jättelänge sen jag skrev, så här kommer ett långt inlägg!
Nu går jag ju i 8:an.
Det innebär, många prov, läxor för att få betyg.
Så jag har ägnat tid åt läxor, men också åt kompisar! :)
Den här veckan har jag varit i Lyckeby, men Johanna) Anton, Tedh. Max och några andra :)
Johanna träffade jag ju på konfirmationsläget och nnu har vi börjat umgåtts och blivit bra kompisar :)
Dom killarna jag nämnde e 94:or.
Men idag åkte jag itne till Johanna, för jag måste plugga idag.
Juste, mingammelfarmor kommer dö idag tror jag. För hon ligger på ett sjukhem( sånt där hem för gamla) och dom ringde i förrår och sa att hon blivit mycket sämre, så nu e några av mammas släktingar där för att vara med henne dom här sista timmarna. 

Gammelfarmor, hoppas du får det bra där uppe! jag kommer sakna dig, du var en sån underbar gammelfarmor. Så himla snäll och glad hela tiden! RIP, vi ses säkert där uppe någon gång!

Nu måste jag fortsätta plugga, imorn är det äntligen fredag och det innebär en ledig helg som jag inte haft på länge! :) eller jag tror jag ska till min kusin Thelma som fyller 5 år.

LOOVEE/ jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0