Torsdag

Heej bloggen!
FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!!
Jag har inte haft någon lust att blogga dom här dagarna men det ska det bli ändring på!
Det har inte hänt mycket heller.
SÖNDAG: Var hos mormor och morfar och fixade massa saker.
MÅNDAG: Skola som vanligt, blev klar med pappas örngott på slöjden och gav det till honom och han ble jätteglad!:)
TISDAG: Hade vi matteprov, det gick bra.:) Mamma hade namnsdag och jag köpte choklad till henne!<33
ONSDAG: Vanliga lektioner, hihi, ernesto och ludvig tog nästan sönder en tv i skolan, orkar inte berätta vad som hände men det gick väl bra med tv:n :P På kvällen kollade jag på min brorsas fotbolls match, dom förlorade med 0-10 elr 11. kommer inte ihåg.
Men Thomas och en kille som heter Martin var dom bästa i hans lag igår och spelade faktiskt bra.
TORSDAG: Först hade vi bild. Jag blev klar med min "lerglass". Haha, den blev jättefin " HOOST"  men den blev okej.
Sen lunch, Ost och skinkssallad, det var gott:)
Engelska, gjorde vi något test på ett kapitel, jag fick 85 av 100 rätt:)
SO: Jobbade vi med kartor och fick tillbaka ett kartprov, jag fick 21 av 37, det var väl sådär.
Matte: Fick vi tillbaka vårat prov och jag fick 19 av 20 rätt!:D Jag är fett glad:)
Men nu ska jag gå.
Ska försöka att blogga varje dag!:P
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja det är verkligen skönt :) Jodå jag mår bara bra! Vad händer i helgen?

2009-05-15 @ 00:21:26
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0