Söndag 17/5

Heej bloggen!
Jag har inte bloggat dom senaste dagarna för jag har inte haft lust och sen så visste jag inte vad jag skulle skriva om.
Men i fredags så var några från tv4 i våran skola, Matakuten ska ju komma och så frågade dom oss om vad vi tyckte om maten och om att Melker skulle komma.
Sen på kvällen var jag med Rebecca, Amanda,  Moa, Hampus, Viggo och massa andra.
Lördag: Vaknade vid 9 , åt frukost och sen gick jag ut :P
Rebecca kom ner hit runt 11 och då gick vi runt och pratade och gjorde lite annat.
Vid 1 åkte hon hem och då åt jag lunch.
DÅ åt jag också lunch. Efter att jag ätit var jag med Amanda och vi åkte till Brandbergen och köpte godis.
När vi kom hem var hennes syrra Helena hemma. Då var jag och Amanda med henne.
Vi gjorde inte mycket för dom skulle äta snart.
NÄr dom åt gick jag också hem och åt, jag var ensam hemma igår:)
Efter att jag ätit var jag med Helena och Amanda igen.:P
Vi sminkade Amanda och sen ville Helena sminka mig. Och så sminkade vi Helena lite;)
Haha, sen tog vi massa bilder på oss 3:)<3
Vet inte vad Helena tänker göra med dom.
Vid 8 ringde Helenas kompis och dom bestämde att vi skulle åka in till Gullmarsplan och möta honom. Så det gjorde vi,
Vi fick vänta i typ 30 min på honom där. Men vi hade roligt medans vi väntade. HAHA, vi dansade och höll på .
På bussen hem flummade vi oss skit mkt. Haha, vi skrattade hela tiden. Det var en rolig bussresa hem minsann :P
När vi kom hem så spelade vi kort. Helena och jag var dom enda som vann!. Vi är bra på kortspel Helena:)<33
Vid 1 gick jag hem.
Söndag: Vaknade vid halv 10 och åt frukost, sen gick jag ut och solade.
Och nu sitter jag här.
Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Men jag hittar på något.
Ha en bra dag i solen!
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0