Onsdag

Heej bloggen.
Jag bloggade inte igår för att jag inte hade lust, men jag var i skolan och precis när vi kom till skolan så säger John( en assistent i våran klass till några killar) att vi inte har någon gympa, för dan före sa han att vi hade idrott och sen när man kommer till skolan så hade vi inte det. Så vi kunde ha börjat halv 10 ist för 5 över 8.
Snacka om att man blev lite sur!
Haha, men nog om det, sen hade jag spanska prov, det känns som om det gick jättebra men jag vet inte vad han tycker.
Efter det hade vi matte. Vi hade ett oförberätt prov, men det gick ganska bra på det oxå känns det som:)
På musiken spelade vi instrument, jag spelade trummor.
Sen slutade vi halv 2.
 
Och idag så började jag kvart över 8, med spanska. och då hade vi prov på läsförståelse., Gick bra tror jag :P
Efter det SO, vi pratade om målen, sen hämtade Linn ett läxförhör som vi gjorde för många veckor sen men hon har glömt lämna tillbaka dom, eller i flera veckor har en kille  som ska bli lärare haft våra SO lektioner så hon har inte kunnat lämna dom. Men iaf, jag fick G på det så det var bra:)
Sen hade vi idrott, vi hade någon som hette Samuel, vi spelade innebandy och basket.
Efter det NO, Jag övade på frågorna till provet så jag börjar lära mig dom nu:)
På svenskan skulle vi skriva om sig själv och vad man tyckte man hade lyckats med på lektionerna och vad man kunde bli bättre på.
Sen hade vi frågesport, jag och Amanda fick typ 2 elr 3 av 15 frågor :P
Hihi, inte så bra.
Sen läste Helen och sen slutade vi.
Men nu ska jag plugga lite och sen ska jag laga mat:)
Ha en bra kväll.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: bownii

sv: ja absolut :D

kram på dej

2009-05-06 @ 15:52:21
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: AK

Hej du, jag har precis varit på föreläsning i skolan och nu jobbar jag med lite frilansjobb. Eller jag ska, när jag har bloggat ;) Vad gör du?

2009-05-07 @ 15:03:32
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0