Onsdag

Heej alla läsare!
Förlåt att jag inte bloggat på flera dagar, men jag har inte haft tid/ inte orkat.
Men jag lever iaf så att ni vet :P
I söndags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :P
I måndags så var jag med mamma i Kista,för hon skulle fixa en sak, sen gick vi i Kista Galleria. fick med mig 2 leggings och 1 rosa linne.
Jag hade studiedag i måndags så det var därför jag följde med mamma:)
Tisdag: Så var jag i skolan, och vi fick sluta tidigare på musiken för att det var våran sista musik lektion i 7:an.
Efter skolan så var jag med Amanda och vi solade och hade vattenkrig :P
Haha, men det var så kallt så vi slutade typ precis när vi hade börjat.På kvällen var jag på konfirmationsmöte för jag ska konfirmera mig om 1 år typ. Men jag vet inte vilken inriktning jag ska ta, eller jag tror att jag ska ta."Tro på kristendom"
Onsdag: Började med spanska, våran sista spanska lektion i 7:an, så då körde vi hänga gubbe och lämnade in våra böcker.
SO: Så kollade vi på Ice Age2, haha den var jätterolig:P
Idrott: Så gjorde vi Cooper test, jag sprang 3 km på 21,07. Haha det var en sådär tid. Men jag kom inte i mål sist av alla. Kom väl typ 7:a 8:a :P
HAHA, men jag är stolt över mig själv att jag grejade att springa hela "banan" elr vad man säger.
NO: Fick tillbaka vårat prov. Jag fick VG :D Sen kollade vi på film American Pie Beat House.
SVENSKA: först läste Helen sen så fyllde vi i ett papper om mål, och sen gick vi runt gropen 1 varv och sen när vi kom tillbaka pratade vi mest.
Sen åkte jag hem med pappa och nu sitter jag här.
Har inga planer för ikväll. Eller joo, jag ska kolla på Grey's Anatomy!
Heej då.
Jag bloggar kanske imorgon.

♥Jessica

P.S jag och Amanda har lovat varandra att inte äta godis på hela veckan, eller skolveckan. Men på fredag ska i få äta godis för då ska vi kolla klart på American Pie eat House. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0