Onsdag

Heej bloggen och alla läsare!
Hur är det med er?:)
Med mig är allt bra.

Igår så var jag i skolan, och slutade vid halv 2, då frågade jag Helena om hon ville gå med mig och kolla på skor.
Det ville hon:)
så jag åkte hem och hämtade pengar, sen tog jag bussen till Gullmarsplan. Efter det tog jag tvärbanan till Mårtens dal, där Helenas skola ligger:)
Sen satt jag med henne, Lucas, Natalie och Paulina + några andra  i ett uppehållsrum och vi pratade mest bara och väntade till dom skulle sluta, Efter att dom slutat åkte jag , Helena och Lucas till stan och kollade på skor, jag hittade inga:(
Efter det gick i till Burger King och åt, jag bjöd Helena och Lucas på mat;)
Sen åkte Lucas hem, för han skulle gymma. Då köpte jag och Helena glass, och gick runt och kollade på ringar.
Vi hade jätteroligt i stan :D
Vid halv 7 åkte vi hem.

Idag så var jag i skolan, efter So:n så skulle vi ha gympa, men den blev inställd för B-A var tvungen att åka iväg någon stans.
Jag slutade 20 i 3, och fick skjuts hem av pappa:)
Och nu sitter jag här och läser lite bloggar, och kollar runt lite :P
Sköönt att vi är lediga nu, och våran skola har studiedag på måndag också, så då är vi också lediga!:)
Men nu ska jag gå.
Heej då

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja, längtar sååå till det är sommar på riktigt!

2009-05-21 @ 12:02:00
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0