Måndag

Heej alla läsare.
Hur är det med er?
Med mig är allt bra, eller jag är typ förkyld, eller så är det pollen.
Idag i skolan hade vi först mentorstid och där pratade vi typ om vad alla gjort i helgen och sånt.
NO: Vi jobbade med några uppgifter.
Spanska: Vi fick tillbaka våra spanska prov. Fick G på det. så det var bra:)
LUNCH: Korv och potatismos. Potatismoset var jätte äckligt! Matakuten är ju i min skola och filmar nu, så dom frågade folk hur maten var och sånt. Jag  blev inte filmad idag, blir säkert det någon dag :P
MATTE: Körde vi ett spel som heter Närmast 1000. Jag vann inte:(
SLÖJD:  Började jag på ett nytt örngott, hann inte klart, ska få göra klart det hemma.
För vi fick reda idag att det var våran sista slöjd, och med den läraren. Våran slöjdlärare som heter Birgitta är jättebra. och så har hon fått sparken för att dom ska sparka lärare, Och alla tyckte hon var jätte bra.
Men som tur är har vi henne på matte också, så vi har några matte lektioner kvar  med henne :D
Nu har jag ätit kött, potatis sallad, sallad och rabarber paj till efterrätt. Det var jättegott!:)
Mamma och pappa firar 18 års bröllopsdag idag. Grattis:)<33333
Men nu ska jag kolla på tv, bloggar kanske imorgon.
Ha en bra kväll.
Heej då

♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0