Lördag

Heej alla.
Jag har inte bloggat på 3 dar nu:P
Hihi. Men i torsdags var det vanlig skoldag,
I går(alltså fredag) så hade vi NO prov i skolan, jag kunde allting!:)
eller jag tror jag kunde allt!.
På kvällen var jag med Helena och hennes kompis + Helenas lillesyrra, vi var först inne, sen åt dom och då var jag på datan, efter det gick vi ut och hoppade studsmatta, och så var vi ute i typ 1 tim, Sen gick vi in och pratade lite. Haha, efter det var vi ute igen och gungade,:P
Vid kvart över 10 gick vi in för då började det regna. så då gick jag in till mig, och dom till sig.

Idag så vaknade jag halv 9 , då åt jag frukost och fixade mig, sen åkte jag iväg med några som bor nära mig till polishögskolan, dom hade öppen dag, där åkte vi polisbil och kollade på massa roliga saker:)
Sen åkte vi hem, fast vi köpte glass först:) Så min dag har varit rolig. Sen kom jag hem och åt en god middag, med kött, potatisklyftor, sallad och bearnaise sås:) till efterrätt blev det chokladpudding med grädde!:) Jättegod middag och efterrätt!  :D
Men nu måste jag faktiskt gå.
Bloggar imorgon tror jag!

Heej då

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: Anja

Hehe okej :) Allt bra med dig?

2009-05-11 @ 19:34:13
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0