Fredag

Heej bloggen+ läsare.
I onsdags så var jag i skolan och hade vanliga lektioner. det var våran sista spanska lektion  för det här året.
Efter skolan var jag bara hemma.
I torsdags så var jag i skolan o hade först bild, då fick vi göra vad vi ville. jag ville teckna, rita.
På engelskan så gjorde vi ett häfte, jag fick 95 av 100 rätt!:)
SO: Kollade vi klart filmen Ice Age2. Den var bra.
Matte: Jobbade vi i matteboken.
 
FREDAG:
Var en faktiskt ganska skön dag. Orkar inte säga hur det var i skolan, för jag skrev ett lång inlägg om vad jag gjorde dom här dagarna men det försvann så jag orkar inte skriva om det.
Men efter skolan åkte jag hem med pappa. Hemma gjorde jag inte så mycket.
Till middag blev det kött, potatisgratäng, bönor, sallad.Jag drack Pepsi! :P
Till efterrätt glass:)
Efter middan var jag med Hampus, Viggo, Amanda, Elias, Hannes, Oliver, Mikaela(fast mikaela kom senare)
Haha, det var några killar som hade fest, och dom sprutade vatten på oss. Vi blev jätteblöta!
Men imorgon ska jag kolla på min brorsas match i Torvalla. Det kommer vara fullt med folk tror jag för det är VIK dagen, Vendelsö IK dagen.
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på TV.
Ha en bra kväll.
Bloggar imorgon tror jag.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0