DÅLIG UPPDATERING, UPPVISNING IDAG:)

Heej.
Förlåt för dålig uppdatering, men jag kunde inte blogga i torsdags på kvällen, för då var jag med mina grannar i Tyresta By och kollade på brasan. Sen drog vi hem och spelade lite fotboll.
Igår så hade jag genrep på dansen, gick jätte bra. Våran dans tränare tyckte att det var det  var det bästa genrepet,:D
HOPPAS ATT DET GÅR LIKA BRA IDAG:D
För idag är det uppvisning:)
ska bli sjukt kul,men dumma jag spelade lite fotboll igår med några och då så sparkar jag självklart i tån i marken, när jag skulle skjuta fotbollen. Så jag har ont i tån idag, Men jag ska göra mitt bästa!
Men nu måste jag faktiskt fixa mig och ska snart äta lunch!
Bloggar kanske ikväll, får se:P
Ha en bra dag i solen och värmen!
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: nadja

vi är bäst (:<33

2009-05-02 @ 22:24:55
URL: http://naadiia.blogg.se/
Postat av: AK

Hej! Jag mår bara bra tack, hur mår du? :)

2009-05-03 @ 14:20:51
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0