Torsdag

Heej!
Idag så har jag varit i skolan, vi hade vanliga lektioner.....
Fortfarande förkyld, men det går nog över snart.

Kom på att jag inte har berättat något om mig själv i bloggen.

Jag heter Jessica, är 14 år snart, bor i stockholm, har en sjukdom som heter diabetes, jag kan inte äta förmycket av socker, kan inte dricka vanlig läsk och sånt med mycket socker i.
På fritiden är jag med kompisar och dansar:)
Vet inte vad jag ska berätta mera:P

Hihi, men jag ska försöka lägga in bilder snart, och jag kommer inte att kunna blogga imorgon efter skolan, för jag o några kompisar ska till let's dance och kolla på genrepet. och efter det ska vi äta på Mc' Donalds.
Men jag bloggar kanske på kvällen när jag kommer hem. Annars blir det ett inlägg framåt lördag.
Men ha en bra dag!
Heej då

Jessica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0