tisdag, en lång skoldag

Heejsan!
Vad gör alla?
jag har precis ätit middag:)
idag slutade jag kvart i 4, vi hade elevens val och jag hade bild, vi ska göra en egen film, vi började med att välja vilket tema våran film skulle ha, vi, jag, frida och angelica ska göra en musikvideo. Tror den kommer bli riktigt bra asså:)
Och jag klippte mig ju igår, blev skitnöjd faktiskt!:D
Bara 3 dar kvar i skolan nu.
Och jag fyller år om 7 dagar!:)<3
hihi, men nu ska jag kolla på tv, ha en bra kväll!
Juste, jag ska lägga in någon bild snart, jag lovar! Men jag måste bara fixa med min kamera.
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: AK

Vad bra :) Jag klippte också lugg för några månader sen, det mest vågade jag gjort med håret på flera år haha. Nu har jag dock låtit det växa ut en del igen som du ser på min profilbild. Ja jag bor i sthlm, men bara tillfälligt för att jag jobbar på en tidning nu som en del i min utbildning. Ha en toppendag!

2009-04-01 @ 10:22:17
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0