Tisdag

Heej.
Idag så började jag kvart över 8 med idrott, vi spelade först innebandy och sen fotboll.
Jag gjorde inget mål, för vi tjejer fick typ aldrig bollarna.
Sen hade jag spanska, gjorde inte mycket, sen matte, då jobbade vi med några papper.
Sen så när vi slutade matten så fick vi reda på att vi inte hade någon musik, så vi slutade halv 12.
Då gick jag hem till en kompis och åt lunch med henne:)+ en annan kompis.
Vid 20 över 1 så tog jag bussen till Centrum och mötte mamma:,sen så handlade jag lite saker, eller mamma betalade för jag har inga pengar:( Tack mamma!<3
Nu har jag pluggat spanska och så har jag ringt och bokat en klippnings tid.
Men nu ska jag gå.
Ha det bra!
Heej då

Jessica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0