måndag

Heej bloggen, idag e det måndag, en helt vanlig dag, men jag var skittrött imorse när jag vaknade! ville verkligen inte gå upp, men sen när jag väl kommit upp och  fått i mig frukost, så blev jag  piggare:)efter skolan så följde Amanda med mig hem:)vi gjorde inte så mkt, spelade rebubbled, och pratade. Hon åkte hem för 1timme sen:)
nu sitter jag och sms:ar med henne, vi ska kanske vara ikväll.
Imorgon börjar jag halv 10, för våran gympalärare ska typ på någon fotbollssak. SÅ det e sköönt:)
men nu ska jag gå
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaaaan va tråkig blogg, lägg in bilder, skit tråkig blogg. tönt tönt tönt

2009-03-09 @ 19:39:03
Postat av: Jessica

Jag ska lägga in bilder snart!ehh?!

2009-03-12 @ 15:55:28
URL: http://jjessii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem säger så till min kusin!?

Jag ska säga dig att det inte blir så kul om du ska hålla på så!!



Men om du inte gillar Jessicas blogg läs den inte då da!!



Kram din kusun Denise!Jag skrev till den som skrev det andra till Jessica!

2009-03-13 @ 14:37:20
Postat av: Jessica

hehe, denise:)

2009-03-13 @ 17:05:15
URL: http://jjessii.blogg.se/
Postat av: nath

jessica, ta inte åt dig av vad såna skriver.



jag menar den personen som skrev kan inte ens stå för vem det är "anonym" liksom.

2009-03-15 @ 22:02:14
Postat av: Jessica

aa, jag vet.

Så omoget!

2009-03-16 @ 16:46:23
URL: http://jjessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0