LET'S DANCE

♥Heej.
Nu har jag kommit hem från stan, jag och några tjejer i min klass var och kollade på genrepet till let's dance, asså det var grymt kul!:)
Vi satt vid ett bord brevid där juryn sitter, och det är ju Magnus, Morgan och Laila som är kvar, och det var fullt med folk, men Morgan, Magnus och Laila kollade typ bara på oss och vi pratade med dom:)
Morgan blinkade till mig, och så tog jag honom i handen:)<3 Och Darin var där och sjöng och dansade! Asså han dansar och sjunger så himla bra<33333333
Asså det var verkligen roligt, elr hur tjejer?
När vi stog och väntade i kön till att komma in, så kom Christer Björkman gående... och han Yankho från Bolibompa, min mosters kompis är tsm med honom, och han brukar va tomte hos mina kusiner, men jag har aldrig träffat honom där.
Så det blev många kändisar idag:)
Hihi, men det kommer bilder imorgon tror jag:)

Men nu ska jag kolla på tv,
ha en bra fredags kväll
Heej då

Jessica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0