HEMMA

Heej bloggen. och alla.
Idag så har jag varit i Farsta centrum, men jag köpte inget för jag har inga pengar just nu:(
Igår kväll kollade jag på Let's dance, jag smsade och röstade på Laila, men Magnus vann, jag tycker att Magnus också var bra.
Jag kom hem för ungefär 2 h sen och då åt jag en risi frutti och sen gick jag upp och badade....
Imorgon ska jag på dans träning, så det blir nog iget bloggande före det, och jag tror inte att jag bloggar ikväll heller.
Men ha en bra lördags kväll.
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: AK

Ja, men det är en rolig tid kan jag lova :) Bara att njuta, det är ju några år kvar innan du är vuxen på riktigt. Man inser inte riktigt vilken frihet man har de där åren förrän efteråt.

2009-03-28 @ 21:57:17
URL: http://stil.blogg.se/
Postat av: AK

Jag bor i lägenhet förresten. Flyttade hemifrån efter studenten :)

2009-03-28 @ 21:58:09
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0