svar på frågorna

Anonym om FRÅGESTUND:

vilka bloggar läser du? :D

SVAR:  Jag läser

Kenzas.se
blondinbella.se
Paulina Danielsson.blogg.se
eemaam(din) :P
Amaaandu.blogg.se
Rappss.blogg.se
Nathalienathalie.blogg.se
Helloshrimp.devote.se
Happines.devote.se
Desireénilsson.blogg.se (ibland)
Josefinans.blogg.se
Sommarungarna.blogg.se
emssn.blogg.se
sweigel.blogg.se
mmalino.blogg.se
nnats.blogg.se(men det  e inte ofta)
ehm, jag tror det e alla :P



ävelicious om FRÅGESTUND:

vad är det första du gör på morgonen ?
favoritfärg? :)

SVAR:

1. Det första jag gör på morgonen är typ att kolla vädret,(hihi, det låter säkert konstigt)
2. Jag har flera favoritfärger, och det är rosa, lila och ljusblått.
Bebisrosa är riktigt fint tycker jag :P

Det var svaren på frågorna för den här gången.
Kommer ju ha flera frågestunder någon gång i bloggen! :)
Men ni får fråga vad ni vill, när ni vill! ;)
Men nu ska jag gå.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0