Söndag

Heej.
Igår var jag ju som sagt på Bio med mamma och kollade på "The Proposal".
Den var asbra!! :D
Den rekommenderar jag faktiskt.
Men jag tänker inte berätta vad som hände, för då är det  ju tråkigt för dom som inte sett den.
Men den var ASBRA!

Idag så vaknade jag vid 9 och åt frukost.
Sen kollade jag på TV ett tag och sen åkte jag till Konsum och handlade lite saker.
Jag köpte med mig en FRIDA tidning hem.
När jag kom hem solade jag lite men sen blev det för varmt så då gick jag in.
Till lunch åt jag Hamburgare.Gott! :P
Sen tog jag en isglass och gick ut.
Hehe, men efter  10 min ungefär gick jag in igen och nu sitter jag här.

Men nu ska jag kolla in lite bloggar.
Skriver kanske senare.
Heej då.

Loooove/ ♥Jessica

Kommentarer
Postat av: ävelicious

va skönt :)

2009-06-29 @ 00:48:39
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Anja

Hallå där, allt bra med dig? :)

2009-06-30 @ 14:40:41
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0