Söndag, en rätt skön dag!

Hej. Idag vaknade jag halv 10 och åt frukost.
Sen kollade jag på Tv ett tag.
Vid 5 i 12 åkte jag och min brorsa till Torvalla och mötte hans tjej och hennes lillasyster.
Sen badade vi i typ 1 och en halv timme.
Efter det gick vi upp till centrum och åt på Mc' Donalds.
Sen åkte vi hem.
Nu har jag duschat och gjort lite saker.
Men nu ska jag sätta på TV: n ett tag :P
Juste, Sverige förlorade ju igår mot Danmark!
och min brorsa förlorade hans fotbolls match!:(
Men han spelade bra.
Jag bloggar kanske imorgon. Måste ju fixa mig inför avslutningen på tisdag.
Ha en bra eftermiddag/kväll.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: line och amanda

delar den här bloggen med min bästis, ifall du vill läsa ;) <33

2009-06-07 @ 16:58:03
URL: http://brudarnaa.devote.se
Postat av: line och amanda

sv: om paow och dessie?? neej. vadåra?

2009-06-07 @ 19:49:21
URL: http://brudarnaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0