SOMMARLOV NU!!

Japp, som rubriken lyder, Nu är det SOMMARLOV!!
Så jäkla sköönt!
Jag började vid kvart över 8 och då pratade vi lite.
Sen gick vi ner till maulan. Den kallas det för att den ligger vid matsalen.
Men iaf, där lyssnade vi när kören sjöng massa låtar och sen så sjöng Hanna 2 låtar.
Asså hon sjunger så GRYMT bra!
Sen pratade rektorn, sen gick vi upp till klassrummet där vi åt glass och tog lite pixs.
elr vi tjejer tog bilder :P
Sen slutade vi och nu sitter jag här och läser lite bloggar och sån.
Ikväll har jag ingenting planerat, så jag ska bara vara hemma tror jag.
Men nu ska jag dra.
Ha en bra dag och skolavslutning ni som har det ! ;)
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: jennifer

det var jättekul! :)

2009-06-09 @ 20:41:22
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0