Skoldan

Heej.
Idag i skolan så åt jag först lunch, det var kyckling, en jättegod sallad, saffransris, tzatsiki, och massa goda saker, Melker Andersson hade lagat lunchen idag och den var sjukt god!!
Det fanns citron och gurk vatten oxå, och det brukar det aldrig finnas.
På engelskan kollade vi på en svensk film som hette typ " En kärlekshistoria" elr ngt sånt. Den var sådär.
Vi kollade på den på SO:N oxå.
På matten lämnade vi bara in böckerna och körde " Närmast 1000"
Det är ett spel :P
Sen fick vi sluta, och så fick vi 1 klubba för att det här var sista gången med våran mattelärare Birgitta.
Det är jättesynd att hon ska sluta för hon är jättebra!:(
Men men, imorgon börjar jag halv 11 och slutar halv 1, för vi har städdag hela dagen. Elr i 2 timmar.
Sen är det bara måndag kvar och sen är det avslutning!:)
Ska bli så skönt med sommarlov!:D
Men nu ska jag ner och börja fixa med middan. Makaroner och spagetti tror jag det blir :P
Bloggar mera imorgon tror jag.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan man äta makaroner och spaghetti? :O

ska man inte ha köttbullar eller någonting mer?

2009-06-05 @ 13:45:03
URL: http://amaaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0