Onsdag

Heej bloggen.
Igår kunde jag inte blogga för att jag var med en kompis.
Idag vid halv 12 tog jag bussen mot gullmarsplan för att möta mamma och sen åka till sjukhuset.
jag har ju diabetes och måste ta ögonbottenkontroll var 2:a år.
Det är inte något man längtar över men det är skönt när det är över.
Och mina ögon såg jättebra ut så det är bra!
Imorgon måste jag gå upp vid halv 7 ungefär strax efter 7 ska jag åka till sjukhuset igen , men den här gången för att ta massa prover.
Och jag får inte äta frukost så det är därför jag har fått sån tidig tid.
men nu ska jag kolla in lite bloggar och sånt.
Ha en bra kväll.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: Anja

Jaha bor du i Jönköping eller? Tyvärr behövs det inga fler sommarjobbare vad jag vet.. Ett tips är ju att söka till nån hamburgerrestaurang om du snabbt vill ha jobb med kassaerfarenhet. Säkert sjukt tråkigt jobb, men då är det iaf lättare att få nåt bättre sen.

2009-06-21 @ 11:26:50
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0