Lördag, söndag och måndag!

Heej bloggen+ alla läsare!
Nu ska jag berätta lite om dom senaste dagarna.
I lördags så hade vi ju som sagt 40 årsfest för pappa. Det var roligt.
Kom massa folk och så pratade jag med massa människor, men jag var mest med min brorsa, hans tjej, min kusin och min syssling (elr pyssling ?) och vi pratade, gick ut med 2 hundar, min mormors och min morbrors.
Sen runt kvart över 11 åkte min syssling och hans familj hem.
Lite senare åkte min kusin+ familj hem.
Och sen vid typ 12 så ringde jag Helena och frågade vad  hon gjorde, och hon kollade på Rocky, men hon var så snäll och kom över till mig:)
Hennes låtsas brorsa kom oxå ;)
Vi pratade och hade jätteskoj.
Haha, det hände massa saker men jag tänker inte berätta vad som hände :P
Helena och hennes låtsas brorsa gick hem vid halv 4 tror jag den var. ( På morgonen!)
Hehe, då hade nästan alla åkt hem. Var typ 4 st kvar tror jag.
Men när alla gått gick jag och la mig och så vaknade jag samma morgon kl 10.00
Snacka om att man var seg och trött hela dan igår.
Men igår tog jag det mest lugnt bara. Chilla framför tv:n och sånt.
Jag somnade vid typ 10 igår för att jag var så trött.
Idag vaknade jag halv 9 och åt frukost. Så fick nästan 11 timmars sömn.
sen fixade jag mig och så åkte pappa, jag och brorsan till farmor och farfar och skulle lämna massa saker.
Mamma stannade hemma.
När vi kom hem så åt jag lunch, och sen körde hela familjen " Fia med knuff"
Gissa vem som vann.
JAG! :D
Men nu ska jag gå.
Ha en bra dag/kväll.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: Anja

Fast det går väl att sommarjobba när man är 14 om man vill :) Jag jobbar på en mitt i stan och en vid tågstation.. Har jobbat sju dagar i streck nu, helt slut. Men det blir fina pengar sen... ;)

2009-06-15 @ 17:41:48
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0