Fredag

Godmorgon alla.
Idag vaknade jag vid 9 och åt frukost.
Sen kollade jag på TV men sen var det inget bra på Tv så då blev det datan;)
Gud vad skönt det e med sommarlov nu!!:)
Man kan sova hur länge man vill och man går inte i skolan.
Det e riktigt sköönt tycker jag.
Idag ska jag hjälpa mamma att fixa i tälten som står på våran baksida.
Vi ska ha en stor fest imorgon för pappa:)
Kommer komma massa människor!
Haha,
men senare ska jag kanske vara med en kompis.
Det beror på hur långt jag och mamma har kommit;)
Men nu ska jag kolla runt lite på datan, sen ska jag börja fixa mig.
Ha en bra dag.
Tror jag bloggar ikväll men är inte helt 100. :P
Hihihi,
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer
Postat av: Emma

frågestund på g nu! :D hahaha

2009-06-12 @ 13:17:11
URL: http://eemaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0