En solig och varm lördag!

Godmorgon bloggen och ni läsare.
Vad gör ni ?
Själv vaknade jag för typ en halvtimme sen och åt frukost,
sen blev det datan.
Mina planer idag e att sola, duscha och fixa mig för att sen dra till staden och kolla på bio med mamma! :)
THE PROPOSAL ;)
Den sägs vara jättebra, så jag kommer att skriva mer om det imorn elr ikväll.
Får se om jag har tid ikväll.
På torsdag tror jag det är, så drar jag till IDRE! :)
Ska vara där i 1 vecka och sola och bada.
Ok, det låter kanske konstigt att dra upp dit mitt i sommar'n men på sommar'n kan man bada i deras pool område och sånt där.
Det finns massa saker att göra där, tror jag :P
Vi e massa människor som ska upp dit och bo i stuga.
Ska bli mysigt att få vara med sysslingarna, farmor och farfar, och massa andra där i en vecka.:=)
Men nu ska jag faktiskt sola.
Ha en bra dag.
Heej då.

♥Jessica


Kommentarer
Postat av: ävelicious

joba :/ sj då?

2009-06-28 @ 01:02:15
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0