Dålig uppdatering!

Heej.
Förlåt för dålig uppdatering!
Men jag lever ialla fall! :)
i Torsdags var jag på sjukhuset på morgonen. Det gick bra tror jag.
Sen var jag med en kompis.

På midsommar var jag med mamma och pappa hos mammas kompis i Årsta Havsbad.
Det var roligt.
Men vi dansade inte runt någon stång för det regnade så mkt.
VI åt god mat och spelade Kubb och lite andra saker.

Igår så var jag bara hemma och slappade.
Haha, var jätte trött efter midsommar.
Jag solade en stund också.
Sen gjorde jag inte mkt mer.

Idag så vaknade jag vid kvart i 10 och åt frukost. Sen kollade jag på Tv ett tag och sen blev det datan.
Nu har jag läst lite bloggar och varit inne på Facebook.
Men nu ska jag ut och sola.
Tror inte att jag bloggar mer idag.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0