Onsdag

Hej.
Förlåt att jag inte bloggat på 4 dar.
Men jag har haft fullt upp .
Men idag så åkte jag och mamma till min mormor och morfar, för jag skulle lämna present till min kusin som fyllde 10 igår, och min mormor och morfar bor jättenära dom. Och min kusin blev jätteglad och nöjd med sin present som var örhängen.
Men sen kom pappa och då åkte vi hem.
När vi kom hem så gick jag, min brorsa och hans tjej och badade.
Var riktigt skönt i vattnet och vi hade jätteskoj! :)
Jag kommer kunna blogga på fredag, men sen så kommer jag inte kunna blogga så ni får klara er utan mig ett tag.
Och på sommaren så blir det inte att man har tid till bloggen och så, men jag ska försöka blogga  så mycket jag kan på lovet.
Men nu ska jag kolla på tv.
Ha en bra kväll.
Heej då.

♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0