Hemma igen!:)

Hej bloggen!
Nu är jag hemma från IDRE.
Det var askuul där uppe!!!! :D
På fredagen när vi kom dit så gick vi och badade  i poolen.:)
Sen tog vi det lugnt och kollade på film.
På lördagen så åkte vi till en väg som hette trollstigen, det var jättecoolt, för man satte bilen på friläge och gasade inte elr nånting, sen rullade bilen bakåt.
Det är svårt att förklara, men iaf, det var coolt! :)
Jag kommer inte riktigt ihåg vilka dagar vi gjorde vad.
Men vi åkte till sveriges största vattenfall, det är 93 meter långt.
Sen åkte vi liften, dom är på på sommaren.
så åkte vi till Grövelsjön, det var en jättestor sjö,
och efter det åkte jag, min pyssling Max och hans lillesyrra Linn, + deras föräldrar till Norge och var där i typ en halvtimme ;)
Jag åkte med farmor och farfar upp dit, men var mest med mina pysslingar, det blir pysslingar för att det deras mamma och min pappa är sysslingar, så då blir det pysslingar mellan mig, min brorsa, och deras barn.
Men mestadels badade vi och hade jätteroligt! :D :D
Men jag kommer skriva mer om Idre sen:D
Idag vet jag inte vad jag ska göra,
hittar på ngt sen!  :P
Men nu ska jag dra.
Bilder från Idre kommer sen.
Puss/♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0