Heej:)

Heej alla.
Igår så var jag med Amanda:)
Vi åkte till Heron City och kollade på bio, jag, amanda , albin(amandas lillebrorsa)och hans kompis Jonas("Jonte")
Vi kollade på Snuten i Varuhuset.
Hihi, den var sjukt roligt :P
När den var slut så träffade vi hennes föräldrar så åkte vi hem.
När jag kom hem så åt jag:) Lax. jättegott.!
Sen så tog jag bussen 2 hållplatser(lilla jag e lat) hihi, och så träffade jag Malin:)
Sen gick jag och Malin tsm hem till Amanda.
Sen cyklade vi till Maxi, lr jag fick skjuts av Amanda, och hon o Malin cyklade :P
Hehe, jag och Amanda åkte fett läskiga ruttschkanor där. Dom var alldeles mörka och man åkte jättefort.
asså dom var ute :P
Sen cyklade i hem till Amandas place och jag o Malin sov där:)
Imorse så vaknade vi o låg och drog oss och sen gick vi upp och gjorde lite saker :P
Sen åkte jag hem, och har inte gjort så mkt mer.
elr joo, jag åt middag för ett bra tag sen:P
Men nu ska jag kolla runt på datan lite:)
Ha det bra.

♥Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0