fredag

tjaa.
asso ja tycker att det ar blivit tråkigt att blogga, det e därför jag inte har bloggat på länge.
Har varit mycket i skolan, och sånt.

Idag vaknade jag, sen gick jag till skolan, hände inte mycket vi hade håltimme för att kören skulle öva till luciatåget. sen fikade vi lussebulle och gick och kolla på lucia. Det var ganska tråkigt faktiskt!
Sen efter skolan åkte jag hem, böt om för de va askallt ute! sen drog jag och Rebecca till centrum, käka donken :P
sen träffade vi matilda där, åkte från centrum till brb, där hon skulle hämta ett busskort, sen smsa adril mig och fråg vad jag gjode och han va menåra kompisar, så vi träffade dom vid Norra söderby, först trodde vi dom lurade dit oss, men det gjorde dom inte! tur för dom asso! Sen när vi träffade dom gick vi runt och snacka sen drog vi t maxi där de köpte cola! :P
sengjorde vi lite andra saker :P
men bloggar sen :P
puss, jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0