VALBORGSMÄSSOAFTON

Heej alla!
Jag bloggade inte i tisdags och i går.
Men i tisdags var det helt vanlig dag.
Och igår med.
Idag i skolan så hade vi först bild, vi höll på med lera:P
engelska: Vi pratade mest om betyg och gymnasie linjer.
SO: Vi hade typ ett "läxförhör" med anders eftersom det var hans sista dag idag så ville han kolla vad vi kunde efter hans lektioner. Det gick sådär för  mig:P
Matte: Körde bingo:) jag fick bingo men jag hann typ inte säga att jag fick det.
Sen slutade vi.
Idag är det valborgsmässo afton!:)
Jag ska inte kolla på någon brasa för det är ingen brasa här i svb i år för kommunen håller på att fixa där nere och blir aldrig klara! Blir  suura på dom!
Aja, vad ska ni göra idag då?
Kommer kanske skriva ikväll.
Heej då

Jessica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0