Tisdag

Heej bloggen. Jag bloggade inte igår för jag orkade inte.
Men idag så var det en helt vanlig skoldag, och efter skolan åkte jag till centrum med mami och kollade lite.
Imorgon ska jag dit igen, för jag glömde köpa foundation(stavning?) någon som vill med?:)
Jag har smsat Amanda och frågat, men hon har inte svarat, jag tror hon har träning?
Men imorgon är sista skoldagen den här veckan för mig, sen bär det av till London:D
LÄÄÄNGTTAAR RIKTIGT NUU!:)
hahahaha.....
men iaf, nu måste jag fortsätta med packningen.
Bloggar kanske imorgon, men jag ska försöka hinna med det:)
Ha en bra kväll alla läsare!
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: AK

Jag kom till Örebro för en timme sedan. Imorgon blir det en sväng till sthlm och sen tillbaka hit igen. Fotograferingen blir på torsdag :) Vad har du för dig?

2009-04-21 @ 22:17:14
URL: http://stil.blogg.se/
Postat av: AK

Jag kom till Örebro för en timme sedan. Imorgon blir det en sväng till sthlm och sen tillbaka hit igen. Fotograferingen blir på torsdag :) Vad har du för dig?

2009-04-21 @ 22:17:38
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0