Söndag, en till rolig dag:)

Haha, som rubriken lyder så har jag haft en till rolig dag idag:)
Jag vaknade vid 9 ungefär, då kollade jag först på tv till halv 10 kanske, sen åt jag frukost och efter det kollade jag på tv lite till.
Sen gick jag ut och var med Hampus, Amanda och Elias, vi spelade lite fotboll först, men vi körde inte match.
Och så pratade vi lite och så gjorde vi massa andra saker:) haha, dom killarna är roliga:D
För typ 1 timme sen åkte Hampus till sin mamma och Elias följde med honom tror jag.
Då gick jag och Amanda in.
`Jag solade lite nyss:P
Det var riktigt skönt när det inte blåste, men sen blev det för kallt och nu sitter jag här.
Men nu ska jag kolla på TV ett tag och sen äta!
Ha en bra kväll!
Skola imorgon:(
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: haha, aa. :P

2009-04-19 @ 18:31:45
URL: http://amaaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0