Påsklov nu!:)

Heej, japp som rubriken lyder, nu e det påsklov!:), haha, ska bli riktigt sköönt med lov. Och har ni tänkt på att efter lovet så är det inte länge kvar tills det är sommarlov.
Idag började jag 8.15 och slutade kl 15.00.
På hemkunskapen idag så gick vi till Ica Maxi, för att Åsa var ledig, men vi var ändå tvungna att göra något, där skulle vi hitta en massa ekologiska och rättvisemärkta produkter/varor. Det gick faktiskt bra för mig och Izabelle.:)
Solade varje rast idag också, och shiit vad varmt det var ute idag!:)
Efter skolan gick jag hem och var med en kompis.
Sen åt jag mat. Pasta med kassler och champinjoner och creme fraiche. Jättegott faktiskt!:)
Ikväll ska jag kanske vara med några kompisar,:)
Och så ska jag kolla på Talang 2009, eftersom att min kusin ska vara med, eller han vet inte i vilket avsnitt han är med i, så därför måste jag kolla varje vecka:P
Han heter Robin, men kallas Bobbo, men jag vet inte om det  kmr stå hans riktiga namn eller hans smeknamn.
Men nu ska jag gå.
Skriver kanske ett till inlägg ikväll, annars blir det imorgon!:)
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: Grodan Kermit (Ida)

Jag är bara ledig under "riktiga påsken" fredag-måndag. men sommarlovet är långt..

2009-04-04 @ 12:19:22
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för kommentaren!

kommentera gärna massor på min blogg! skulle superglad då! <3



ha det bra!

2009-04-04 @ 21:25:33
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0