Onsdag

Heej.
Idag så hade jag först spanska, kollade på film, sen so, då läste vi om bibeln, sen hade vi idrott med glenn, vi spelade handboll.
Sen hade vi ingen NO, så vi sköt fram svenskan och fick sluta halv 2. Då gick jag, Amanda, Frida och Matilda och satte oss på en sandsak och solade. Jävlar tjejer vad vi blev bruna!:) NOOT!
Men det är så skönt nu när solen hat kommit och det är vår.
Men efter skolan så åkte jag, Amanda och Frida till Farsta centrum där amanda skulle köpa ett par byxor, men dom fanns inte där. När vi åkte tåget till Farsta så kom vi till stationen Farsta Strand, och så sa jag till Frida "Ska inte vi av hära" och så säger hon och amanda nej, men sen när tåget börjar åka igen så märker vi att nästa station var Älvsjö. Där fick vi vänta i ungefär 10 min till tåget kom och så åkte vi en hållplats,
Haha, medans vi väntade på tåget så åkte vi ner där vagnarna ska åka i trappor, där åkte vi typ 5 ggr före vi inte orkade springa upp mer.
Juste, i Farsta så såg vi typ någon artist, kommer inte ihåg vad han heter, men han sjunger med sin son tror jag det var. Amanda vet vem det var.
Men nu ska jag kolla på tv, skriver kanske imorgon efter skolan.
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Jessica, det var Ken ring :) knasboll!

2009-04-01 @ 20:57:53
URL: http://amaaandu.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, ok

2009-04-02 @ 16:13:34
URL: http://jjessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0