Onsdag, stan

Heej,
jag har inte bloggat sen i måndags för igår var jag med en kompis efter skolan och sen så har jag pluggat.
 Men idag så hade vi alla lektioner förutom idrott. Då åkte jag och Amanda till Haninge centrum där hon skulle kolla på en kjol men hittade den inte. Sen åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch, fisk.potatis och filsås. Var sådär.
Men sen hade vi NO, vi gjorde inte mycket.
Efter det hade vi svenska, vi hade bara 20 min svenska, för lärarna hade ämneslärar samtal med 8:orna. Så vi slutade halv 2.
Då åkte jag och Amanda till stan där hon skulle kolla på kjolen. Hon hittade en i storlek Medium så hon köpte den.Eller rättare sagt, jag hittade den, haha jag hittar alltid dom sakerna Amanda letar efter.
Sen vid 4 åkte vi hem.
Men nu ska jag kolla på tv och sen duscha.
Ha en bra kväll.
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: AK

Ja det är alltid roligt :) Men nu är jag i sthlm igen och nästa vecka bär det av till Örebro. Himla flängande ;) Allt bra med dig?

2009-04-16 @ 00:31:55
URL: http://stil.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej,Jessi!



Det lät kul!

2009-04-16 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0