Lördag, en rolig dag:)

Heej, idag e det lördag:P
det är skönt.
Idag har jag haft en asrolig dag, först så var jag ute och åt korv och godis, det var ju vårstädning här idag. Och sen kom min granne hem efter hennes fotbolls match, och så träffade vi några killar som heter Elias, han bor på samma gård som  mig, Hampus, han bor på gården brevid mig och är kompis med Elias, och så var hans kompis med, kommer inte ihåg vad han heter. och en till kompis till Elias.
Så gick vi runt lite och pratade, eller i typ 2 timmar:P
Sen gick Elias hem och hans kompis med, så då var det jag, Amanda, Hampus och hans kompis, vi spelade innebandy ett tag, och sen fotboll, jag och Amanda förlorade med typ 27-10 på fotbollen:P
Haha, vi var riktigt bra:P
Sen vid typ 5 gick jag och Amanda hem och då åt jag.
Sen var jag ute lite till igen och träffade Hampus en snabbis, sen träffade jag lite andra kompisar.
Men min dag har ialla fall varit rolig:)
Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra. Jag har ingen dansträning imorgon.
Men nu ska jag kolla på tv:)
Ha en fortsatt bra lördagskväll!:)
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Eh, ljud inte... Fråga Ruby och alla andra, så får du se... Det var typ i Januari eller December :P

2009-04-18 @ 21:41:04
URL: http://amaaandu.blogg.se/
Postat av: AK - studentklänningstips

Hehe synd ;) Jag var med killen igår och idag ska jag träffa tjejerna och grilla. Nej jag är inte modell, men jag hade en tävling för ett tag sen på bloggen där vinnaren får vara omslagsmodell för den bilagan som jag ska göra :) Ska bli skitkul!

2009-04-19 @ 15:17:28
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0