London imorgon:D

Heej.
Idag var en vanlig skoldag, först spanska, gjorde inte mkt,sen SO, vi ritade typ en tidslinje på Jesus liv?
Sen var det idrott, då var vi ute och gick typ 45 min. Det var faktiskt rätt skönt att gå om jag ska vara ärlig.
Men sen var det lunch och då var det potatis, köttbullar och brunsås, men det fanns pasta med någon skinksås, så jag tog pastan.
Efter lunchen var det NO, vi gjorde frågorna till provet nästa vecka.
SVENSKA: svenskan var faktiskt rätt rolig, först skulle vi sitta och prata 2 och 2 om typ en blomma som vi ritat och skrivit massa saker i.
Och sen kollade vi på film "vi hade ialla fall tur med vädret 1".
Den var faktiskt rolig:)
okeej, jag har sett den massa gånger förut och så har jag sett 2:an.
Sen slutade vi. Då åkte jag, Amanda och Emma till centrum, jag köpte foundation, juste, vi träffade Felicia på bussen så hon åkte med oss. Så handlade Amanda och Emma glass och jag köpte choklad som Felicia fick smaka, för hon hade inga pengar, så lilla jag var snäll och gav henne lite:)
Men imorgon åker jag till LONDON:D ska upp typ vid halv 5, för vi måste åka härifrån vid typ kvart över 5, på morgonen!
så jag måste kolla att allt är med och så ska jag sminka mig och sånt.
Jag tror att jag inte kommer kunna blogga något där, men jag bloggar när jag kommer hem och lägger in massa bilder:D ,. Det ska bli så roligt att åka dit och shoppa, åka London Eye, gå på Maddam Tussauds, och Harrod's och åka runt och kolla hur det ser ut där:)
Men nu måste jag faktiskt gå, ska upp och duscha.
Men ni får ha det jättebra här i Sverige alla läsare!
Jag bloggar på måndag, för jag kommer hem på söndag kväll!
Heej då alla läsare.och vänner.    KOMMER SAKNA MÅNGA!<3

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren!! <33

kika gärna in igen och kommentera lite! :)

sv: min början på dag har varit jätte bra! Alltid skönt med lite extra sovmorgon!:) sjlv?

2009-04-23 @ 10:06:13
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha så kul i london!

2009-04-23 @ 18:34:47
Postat av: Jessica

Tack!:)

London ar en jattebra och trevlig stad! Jattemanga saker att gora. Men nu kan jag inte skriva mera. skriver nar jag kommer hem igen,:)

2009-04-24 @ 23:25:15
URL: http://jjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0