HEMMA IGEN!

Heej alla!
Nu är jag som sagt hemma igen.
 JAG ÄLSKAR LONDON! Det är en så bra stad tycker jag:)
Men jag kan berätta vad jag gjorde.
TORSDAG: Vi kom till hotellet vid 12 ungefär. Flygresan gick bra. Jag och min brorsa köpte frukost och sen så vilade vi lite.
Sen åt vi lunch och gick genom Hyde Park och Kenssington Gardens, i 3 timmar.
Eller juste, vi gick genom dom parkerna till stan. Eller vart det var, kommer inte ihåg.
Sen så åt vi middag.
FREDAG: Vi vaknade vid 9  och gick ner och åt frukost, jättegod frukost faktiskt!
sen gick vi upp och fixade oss och efter det gick vi ner till gatan där vi tog en Hop On Hop Of bus till Madame Tussaud's. Gud vad lika dom där vax dockorna är människor!
Men så gick vi igenom där och sen kom vi till Spökkammaren. Den var inte så läskig, jag blev riktigt skrämd 1 gång av en kille.
När vi hade gått klart och kollat där så hoppade vi på bussen igen. Till London Eye.
Vi åkte runt på den bussen i typ 2 timmar för att det var massa köer för att det hade hänt en sak som jag inte orkar säga.
Sen stog vi i kö i 10 min kanske för sen fick vi gå på.
Gud vad fin utsikt det var från London Eye.
Den går väldigt sakta men det är bra tycker jag för då hinner man se massa.
Såg Big Ben , okej, den ligger precis på andra sidan Themsen så det var ju klart att man såg den.
Men så såg man massa parker och hus och fotbolls stadior. Helt grymt.
Sen köpte vi vykort och GLAASS:D  mums mums:)
Och så åt vi middag 1-2 timmar senare.
Lördag: Vaknade vid 9 då också och åt frukost, efter frukosten kollade jag lite på TV och så duschade jag. Sen åkte vi till Harrod's och jag köpte Thé och ett förkläde.Och så åt vi en jätte god lunch:)
Sen ville min brorsa åka till Arsenals hemma arena så då åkte vi dit.
Den var jäättestor och faktiskt fin.
Tog en massa bilder på  den:)
På kvällen åt vi middag med pappas gamla klasskompis, jag åt kött och bearnaise sås och pommes frites.
Till efterrätt tog jag sorbet med glass:) Supergott!:D
Men vi började röra oss hemåt vid halv 1 kanske den var.
Vi fick tag på en taxi efter typ en halvtimmes letande.
SÖNDAG: Vaknade vid 9 och åt frukost. Sen duschade jag och fixade mig före vi skulle checka ut.
Så gick jag och mamma runt eftersom brorsan och pappa var och kollade på Arsenal- Middlesbrough. Arsenal vann med 2-0. Min snälla pappa köpte en Arsenal mössa till mig och han!:) Taack pappa:)<3
Jag köpte 3 saker. En klänning, ett linne och en kofta.
Jag provade ett par skiit snygga Dolce and Gabbana skor som var riktigt fina på mig:)
Vid halv 4 tog vi alla tåget mot London City Airport och så åt vi middag där och åkte hem.
Jag kommer förmodligen att åka dit igen i framtiden!:)
Men det var jätte mysigt med familjen där och vi hade det jätte roligt!
Bilder kommer sen. Måste bara ladda in dom till datan någon dag.
IDAG: Vaknade vid kvart i 7 men somnade om till 7. Då  åt jag frukost och sen fixade jag mig och gick till skolan.
Inte mycket hände i skolan.  Vanliga lektioner.
Slutade vid halv 3 och åkte hem med pappa:)
Nu har jag precis packat upp allt och sitter här. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.
Bloggar kanske imorgon.Slutar vid 4.
Ha en bra kväll!
Heej då

Jessica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0