Friday

Heej alla.
Vad gör ni?
Själv har jag precis ätit middag, lax med chevre ost och potatis båtar och sallad.
Jättegott faktiskt.
Snart blir det efterrätt, en chokladpaj:)
Farmor och farfar och mormor och morfar är här, eftersom jag fyllde år i tisdags:)
Jag fick pengar och melodifestivals CD:n :)
Ikväll ska jag kolla på Talang, min kusin ska vara med, han har en rosa slips på sig och jonglerar med rosa saker,( kommer inte ihåg vad dom heter).
Hoppas iallafall att han går vidare:)
Men nu ska jag gå.
Ha en toppenbra kväll!
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: AK

Vad kul :) Ja min dag har verkligen varit toppen! Därför det blir så sent bloggande...

2009-04-11 @ 02:14:31
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0