Fredag kväll;)

Heej, jag skriver nu på kvällen oxå:)
Jag var aldrig med den kompisen som jag skulle vara med, istället var jag med mina grannar och hoppade studsmatta ett tag, sen gick jag in och kollade på Talang 2009, fett modiga dom där killarna var i morgonrockarna, eller dom hade ju knäckebröds mackor för pungarna:p
Haha, finns det några andra killar som skulle göra sånt inför typ 1 miljon tittare? haha, jag vet inte hur många som tittar på Talang.
Men sen så åt jag räkmacka, jättegott faktiskt och drack coca cola light, sen lite senare åt jag godis och skruvar, dom där chipsen, eller det är inte chips men dom är lika:P
Nu kollar jag på Kill Bill volym 1, tror jag den hette, och gör inte så mycket mer.
Ska snart lägga mig, är väldigt trött nu faktiskt.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Det är städdag här så jag får väl gå ut  och sno lite godis:P
Varje städning som är serveras det godis på.
Haha....
Om 5 dagar imorgon åker jag till London:)<33333
BÖRJAR LÄNGTA NU!:)
Haha, men nu ska jag fortsätta kolla, eller reklamen är snart slut.
Men ha en bra fortsatt bra kväll.
Hörs imorgon!
Puss

Jessica♥


Kommentarer
Postat av: amanda

BÖRJAR LÄNGTA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

URSÄKTA, du har längtat sen ni beställde resan, typ i November... HAHA, försök inte lura mig, jag vet nog allt.

2009-04-18 @ 10:24:23
URL: http://amaaandu.blogg.se/
Postat av: AK

Vad kul att åka till London. Shoppa lite för mig med :) Nej i Örebro ska jag träffa vänner och fota omslagsbilden för BröllopsGuidens bilaga! :) Vad hittar du på i helgen då?

2009-04-18 @ 14:40:20
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0