Dålig uppdatering

Heej,
jag har inte kunnat blogga på påsken, förlåt.
Men jag kan berätta vad jag gjorde.
Lördag: I lördags var jag hos min mormor och morfar och åt påskmiddag,
Jätte gott. Mina kusiner och mostrar var oxå där och vi var ute lite och hade jätteskoj.
Sen så efter att vi ätit så skulle vi gå till en av mina mostrar och leta efter påskägg för hon och hennes kille hade gömt dom på deras tomt.
Vi gick runt och letade i typ 10-15 min och hittade massa ledtrådar och på en av dom ledtrådarna som vi såg först så stog det" Här bränns det inte, det är bara att tralla vidare" och vi tänkte ju lixom bara att det var att leta vidare, men sen kommer min smarta brorsa på att "tralla" = Trallen.
Haha, vi var rätt osmarta vi andra:P
Sen åt vi lite av påskgodiset och sen gick vi hem till mormor och morfar igen.
Det var lördagen.
Söndag: Jag vaknade vid typ 9 och åt frukost, sen duschade jag mig och fixade mig,
Sen så passade jag på att sola ett tag.
Men vid 2  ungefär åkte vi till farmor och farfar och så fikade vi lite och åt mat sen. Efter middan så kom "påskharen" det vill säga farfar. Varje påsk så klär han ut sig.
Och så åt vi lite godis och sen åt vi efterrätt, cheesecake, så himla god den var.
Sen kollade vi , jag , min brorsa, hans tjej, min kusin, och min låtsas kusin, på tv. Vi kollade på Wipeout och sen Sanningens ögonblick. Sen efter det blev det ostbricka, det är en bricka med kex och ost på.
Snacka om att man blev mätt. Men vid 10 tiden så åkte vi hem.
Idag: Jag vaknade vid 9 och åt frukost, sen kollade jag på tv. För ungefär en halvtimme sen kom jag hem från Farsta där jag skulle få min nya mobil, men dom hade glömt att skriva något, så pappa ska hämta den imorgon.
Men nu ska jag gå.
Haha, det här blev mitt längsta inlägg som jag någonsin har skrivit!:P
Men ha en bra kväll.
Heej då

Jessica♥

Kommentarer
Postat av: AK

Jag pluggar där så jag har varit i skolan och påbörjat en ny kurs och hälsat på vännerna :) Men imorgon bitti drar jag tillbaka till kära sthlm!

2009-04-14 @ 15:42:49
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0